Strona WWW

Aby dodać nadajnik do usługi wystarczy 6 prostych kroków:

1. Zaloguj się na www.gdziejestauto.pl używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Wybierz ikonę „Dodaj auto”, znajdującą się z prawej strony, w górnym rogu. Postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie:

3. Zamontuj nadajnik w aucie i sprawdź, czy diody nadajnika się świecą:

4. Wpisz ręcznie kod kreskowy, który znajduje się zarówno na pudełku, jak i na spodzie urządzenia:

5. Nie odłączaj nadajnika od zasilania, dopóki konfiguracja nie zostanie ukończona.

Gotowe! Lokalizuj swoje auto i bądź spokojny wiedząc, gdzie się znajduje.

Aby korzystać z usługi Gdzie Jest Auto, należy włączyć subskrypcję u operatora - wystarczy wysłać odpowiednią komendę SMS na bezpłatny numer.

ORANGE, PLUS i PLAY:

- GJA na bezpłatny numer 60404 (1 nadajnik)

- GJA na bezpłatny numer 60804 (2 nadajniki)

- GJA na bezpłatny numer 61204 (3 nadajniki)

- GJA na bezpłatny numer 61604 (4 nadajniki)

Jeśli posiadasz telefon w sieci T-Mobile skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, celem przedstawienia oferty indywidualnej.

Gotowe! Lokalizuj swoje auto i bądź spokojny wiedząc, gdzie się znajduje.

1. Bieżąca lokalizacja pojazdu

W każdej chwili możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoje auto. Wystarczy dostęp do Internetu oraz strona www.gdziejestauto.pl.

2. Historia przebytych tras

Dzięki historii w każdej chwili będziesz mógł sprawdzić trasę, jaką przebyło Twoje auto, z jaką najwyższą prędkością się poruszało, kiedy się zatrzymało, a także pozostałe zdarzenia powiązane z alarmami, które wcześniej ustawiłeś. Wystarczy zdefiniować dzień, który Cię interesuje.

3. Alarmy

Chcesz wiedzieć, czy Twoje auto jest tam, gdzie je zaparkowałeś? Obawiasz się, że może zostać skradzione? Zostawiłeś je w niedozwolonym miejscu? A może użyczyłeś swoje auto komuś innemu i chcesz wiedzieć, kiedy przekracza wyznaczoną przez Ciebie prędkość?

Wystarczy włączyć interesujące Cię funkcje, aby otrzymywać powiadomienia SMS, e-mail oraz w aplikacji za każdym razem, gdy Twoje auto poruszy się bez Twojej wiedzy lub przekroczy dopuszczalną/zdefiniowaną przez Ciebie prędkość

- Aby zdefiniować alarmy wybierz zaznaczoną poniżej ikonę:

- W panelu ustawień zdefiniuj alarmy:

- Gotowe! Powiadomienie zawsze do Ciebie dotrze, nawet gdy masz wyłączony Internet. Powiadomienia SMS są nielimitowane i bezpłatne (działają jedynie na terenie Polski).

4. Przegląd OC/AC

Bądź zawsze na bieżąco! Nie martw się, że zapomnisz o ubezpieczeniu swojego auta!

Jeśli chcesz otrzymywać przypomnienie SMSem przed wygaśnięciem Twojego przeglądu , OC, czy AC uzupełnij panel ustawień:

- Wybierz zaznaczoną poniżej ikonę:

- Wprowadź i zatwierdź daty:

- Gotowe! Teraz otrzymasz darmowe powiadomienia na 7 dni przed wygaśnięciem Twojego przeglądu, OC i AC! Powiadomienie zawsze do Ciebie dotrze, nawet gdy masz wyłączony Internet. Powiadomienia SMS są nielimitowane i bezpłatne (działają jedynie na terenie Polski).

5. Profil auta

Dzięki zdefiniowaniu profilu aut będziesz mógł przełączać się między nimi na mapie, rozróżniać pojazdy, sprawdzać raporty ewidencji poszczególnych aut - kilometrówki.

- Aby spersonalizować ustawienia i wygląd profilu auta wybierz ikonę znajdującą się poniżej:

- Wprowadź i zapisz dane:

- Gotowe!

6. Określenie stylu jazdy

Po przebyciu każdej trasy możesz sprawdzić w jakim stylu poruszałeś się po drodze! Biorąc pod uwagę prędkość z jaką jechałeś na danym odcinku system wyliczy Ci jeden z następujących stylów jazdy:

- Powolny styl jazdy:

- Prawidłowy styl jazdy:

- Agresywny styl jazdy:

Rezygnacja z usługi Gdzie Jest Auto wiąże się z rezygnacją z płatnej subskrypcji oraz usunięciem bezpłatnego konta w usłudze.

Jeżeli chcesz wyłączyć usługę tymczasowo, wystarczy rezygnacja z płatnej subskrypcji. Bezpłatne konto w usłudze pozostaje aktywne, co ułatwia powrót do usługi w dowolnej chwili.

1. Subskrypcja u operatora:

Aby zrezygnować z płatnej subskrypcji usługi Gdzie Jest Auto, wyślij SMS-a:

ORANGE, PLUS i PLAY:

- STOP GJA na bezpłatny numer 60404 (1 nadajnik)

- STOP GJA na bezpłatny numer 60804 (2 nadajniki)

- STOP GJA na bezpłatny numer 61204 (3 nadajniki)

- STOP GJA na bezpłatny numer 61604 (4 nadajniki)

2. Konto w usłudze:

Aby usunąć konto w usłudze należy zalogować się na stronie www.gdziejestauto.pl i w prawym górnym rogu wybrać „Moje konto”, a następnie „Chcę usunąć swoje konto w usłudze”.

Dodatkowo w sieci Orange można usunąć konto wysyłając SMS-a o treści USUN KONTO na bezpłatny numer 8082.

UWAGA!

Usunięcie konta w Orange i Play dezaktywuje również subskrypcję!

* Usunięcie konta powoduje utratę wszystkich informacji znajdujących się na koncie.

* Posiadanie konta w usłudze Gdzie Jest Auto jest bezpłatne, natomiast opłaty są związane z aktywną na koncie użytkownika subskrypcją.

Aktywując usługę otrzymujesz darmowy okres testowy, po którym korzystanie z usługi jest płatne w zależności od aktywowanego Pakietu:

1. Play: sprawdź pakiet - Pakiet Play

2. Orange: sprawdź pakiet - Pakiet Orange

2. Plus: sprawdź pakiet - Pakiet Plus

Aby móc korzystać z usługi należy zakupić nadajnik OBDII na stronie
https://sklep.bezpiecznarodzina.pl/

Cena może ulegać zmianie, dlatego należy zweryfikować ją na stronie. Do ceny nadajnika doliczany jest koszt wysyłki.

Orange, Play, Plus: opłaty za subskrypcję są pobierane po zakończeniu darmowego okresu testowego.

1. W przypadku telefonu z kartą pre paid opłata jest pobierana raz na tydzień z góry.

2. W przypadku telefonu na abonament opłata doliczana jest do rachunku za telefon raz na miesiąc.

Jeśli masz telefon w sieci T-Mobile skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, celem omówienia indywidualnych warunków korzystania/zapłaty.

1. Odcinek trasy:

2. Odcinek z przekroczoną prędkością:

3. Brak sygnału GPS, brak danych do zapisania trasy:

4. Trasa:

5. Start trasy:

6. Auto w ruchu:

7. Postój:

8. Przekroczenie prędkości:

9. Najwyższa prędkość na danej trasie:

10. Zatrzymanie:

11. Koniec trasy:

12. Utrata sygnału GPS:

13. Odłączenie nadajnika GPS:

14. Podłączenie nadajnika GPS:

15. Koniec historii tras wybranego auta:

Kontakt

+48 91 887 10 01
(pon.-pt. 8:30 - 16:30)

Dane firmy:

Locon Sp. z o.o.

ul. Tama Pomorzańska 1

70-030 Szczecin

NIP: 8521013334