„Dostawca” - Locon sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 1, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000132823, o kapitale zakładowym 1.000.000,00 zł, NIP 852-10-13- 334;
„Aplikacja Gdzie Jest Auto” - program komputerowy przygotowany przez Dostawcę oraz udostępniony przez Orange Polska Użytkownikom, umożliwiający korzystanie przez Użytkowników z Usługi na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android lub iOS;
„Mobilna Sieć Orange” - ruchoma publiczna sieć telekomunikacyjna wykorzystująca między innymi takie standardy jak GSM 900/1800 lub UMTS, której operatorem jest Orange.
„Numer telefonu” - numer telefonu (numer MSISDN) w Mobilnej Sieci Orange, za pośrednictwem którego lub dla którego Użytkownik aktywował dostęp do Usługi;
„Użytkownik" - abonent Mobilnej Sieci Orange posiadający pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystający z oferty głosowej dla klientów indywidualnych, który aktywuje Usługę.
„Urządzenie GPS” - końcowe urządzenie telekomunikacyjne (stacjonarne np. komputer stacjonarny lub laptop albo mobilne np. smartfon, tablet) przeznaczone do współpracy z siecią internet, do łączenia się bezpośrednio lub pośrednio (tu: telefon komórkowy, smartfony, komputer stacjonarny, laptop);
„Konsument” - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
„Serwis” - serwis internetowy dostępny pod adresem www.orange.gdziejestauto.pl;
„Konto” - konto Użytkownika w Usłudze tworzone automatycznie po dokonaniu przez niego aktywacji Usługi, na zasadach określonych w § 2 ust. 7- 11 Regulaminu;
„Lokalizacja urządzenia GPS” - system lokalizacji Urządzenia GPS współpracującego z Usługą, polegający na weryfikacji położenia geograficznego, dokonywanej na żądanie Użytkownika lub w ramach Automatycznego planu ustawionego przez Użytkownika (Lokalizacja automatyczna) w tym Alarmu strażnika oraz Alarmu prędkości opartych o Lokalizację GPS oraz Lokalizację LBS; zasady lokalizacji zostały opisane w Regulaminie w §3 dotyczącym Zasad lokalizacji;
„Lokalizacja GPS” - lokalizacja kart SIM działających w Mobilnej Sieci Orange, umieszczonych w Urządzeniach GPS, na podstawie danych z odbiornika GPS. W momencie, kiedy lokalizacja GPS nie jest dostępna System podaje lokalizację LBS;
„Lokalizacja LBS” - Location Based Service - system lokalizacji karty SIM w oparciu o infrastrukturę GSM Mobilnej Sieci Orange. Przybliżone dane dotyczące zasięgu Mobilnej Sieci Orange dostępne są na stronie www.orange.pl;
„Urządzenie GPS” - urządzenie z odbiornikiem GPS oraz preinstalowaną przez Orange Polska kartą SIM działającą w Mobilnej Sieci Orange podłączone przez Użytkownika do Gniazda OBDII w aucie;
„Gniazdo OBDII” - gniazdo stosowane w motoryzacji do diagnostyki pojazdów. Urządzenie GPS konieczne do korzystania z Usługi wykorzystuje gniazdo jedynie do zasilania;
„Alarm strażnika” - możliwość uzyskiwania informacji o tym czy Urządzenie GPS umieszone w aucie zaczęło się przemieszczać lub zostało wprawione w drgania.
„Alarm prędkości” - możliwość uzyskiwania informacji o tym czy Urządzenie GPS umieszone w aucie przekracza ustaloną przez Użytkownika prędkość.
„Udostępnianie lokalizacji” - możliwość przesłania informacji o lokalizacji Urządzenia GPS e-mailem lub SMS-em na wskazany przez Użytkownika numer telefonu lub adres email.
a) dla numeru telefonu, przy użyciu którego Użytkownik będzie korzystał z Usługi, nie ma włączonej Blokady usług, aktywowanej w oparciu o regulamin dostępny na www.orange.pl/shops
b) Użytkownik spełni wymagania techniczne opisane w ust. 4-6 poniżej
c) Użytkownik aktywuje Usługę, zgodnie z ust.7-11 niniejszego paragrafu oraz
d) Użytkownik zaloguje się w ramach:
• Serwisu przy użyciu loginu i hasła, które otrzyma w bezpłatnej zwrotnej wiadomości SMS, potwierdzającej aktywację Usługi, z zastrzeżeniem § 2 ust. 12 pkt b) niniejszego Regulaminu, lub • Aplikacji na zasadach określonych w § 2 ust. 12 pkt b) niniejszego Regulaminu.a) dostępu do Internetu - zalecana prędkość co najmniej 320kb/s oraz przeglądarki Internetowej Firefox w wersji 25 lub wyższej lub kompatybilnej z nią przeglądarki alternatywnej, np. MS Internet Explorer od wersji 9, Chrome od wersji 30 (dokładne parametry techniczne przeglądarek internetowych znajdują się w Serwisie).
a) posiadania urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym, dla którego została udostępniona przez Orange Polska Aplikacja o nazwie” Gdzie Jest Auto Orange”, w tym np. urządzenie z systemem operacyjnym Android w minimalnej wersji 2.2 lub system iOS (iPhone, iPad) w minimalnej wersji 5.0 oraz
a) aktywacja Usługi poprzez Serwis dostępny pod adresem www.orange.gdziejestauto.pl;
W tym celu Użytkownik powinien:
b) aktywacja Usługi poprzez Aplikację.
Aby aktywować Usługę w ramach Aplikacji należy wybrać w Aplikacji odpowiedni
przycisk („Zamawiam i płacę”). Przed zaznaczeniem przycisku „Zamawiam i płacę”
wymagana jest akceptacja niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie check-boxa
(zawierającego także informację o tym, że zamówienie łączy się z obowiązkiem zapłaty
- w przypadku pierwszej aktywacji Usługi po upływie Okresu Promocyjnego Dostępu).
Zaznaczenie przycisku „Zamawiam i płacę” oznacza zawarcie umowy o świadczenie
przez Orange Polska Usługi na rzecz Użytkownika, z tym, że do aktywacji dojdzie w
terminie do 24h od tego momentu, co zostanie potwierdzone SMS-em. Warunkiem
aktywacji dostępu do Usługi w tym trybie jest korzystanie z Aplikacji zainstalowanej na
Urządzeniu Końcowym z kartą SIM w Mobilnej Sieci Orange, której posiadacz jako
abonent spełnia wymogi, o których mowa w § 2 ust. 1a.
Aktywacja Usługi poprzez Aplikację wymaga pozostawania Użytkownika w zasięgu
Mobilnej Sieci Orange w momencie zaznaczenia przycisku „Zamawiam i płacę” ( jeżeli
Użytkownik aktywujący Usługę poprzez Aplikację zainstalowaną w Urządzeniu
Końcowym z kartą SIM w Mobilnej Sieci Orange, podłączony jest tym urządzeniem do
WiFi, to celem jego identyfikacji Aplikacja wyśle sms-a pod bezpłatny numer 8082). W
przypadku Użytkowników korzystających z usługi roamingu międzynarodowego,
aktywacja, możliwa jest także w ramach innej sieci, w której zasięgu Użytkownik
pozostaje w momencie korzystania z usługi roamingu międzynarodowego, z
zastrzeżeniem § 4 ust.8 niniejszego Regulaminu.
c) aktywacja Usługi poprzez SMS.
Aby aktywować Usługę przez SMS należy:
a) O uzyskaniu dostępu do Usługi Użytkownik zostanie poinformowany w terminie wskazanym powyżej tj. do 24 godzin za pośrednictwem bezpłatnej wiadomości SMS, wysłanej przez Orange Polska na numer telefonu Użytkownika, tj z którego lub dla którego aktywowano Usługę.
b) Z zastrzeżeniem zdania kolejnego (automatyczne logowanie się do Serwisu), po otrzymaniu zwrotnej wiadomości SMS o której mowa powyżej, potwierdzającej aktywację dostępu Użytkownika do Usługi, warunkiem korzystania z Usługi - poprzez Serwis lub Aplikację - jest zalogowanie się Użytkownika do Serwisu lub, odpowiednio, Aplikacji. Aby zalogować się należy wpisać unikatowy login i hasło. Loginem jest numer telefonu, dla którego Użytkownik aktywował dostęp do Usługi, natomiast hasło znajduje się w wiadomości SMS otrzymanej niezwłocznie po dokonaniu aktywacji Usługi. Użytkownik, który aktywował dostęp do Usługi w sposób określony w § 2 ust. 7 pkt a) tj. poprzez Serwis, po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (po uprzednim potwierdzeniu faktu zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i wpisaniu PINu aktywacyjnego) zostanie automatycznie zalogowany do Serwisu. W przypadku wylogowania się Użytkownika z Serwisu, warunkiem uzyskania dostępu do Usługi w ramach Serwisu będzie ponowne zalogowanie się Użytkownika do Serwisu (w ramach okna logowania dostępnego na stronie www. Serwisu pod adresem www.orange.gdziejestauto.pl).
Dezaktywacji Usługi można dokonać poprzez:
a) wysłanie (z numeru telefonu, dla którego aktywowano wcześniej dostęp do Usługi) bezpłatnej wiadomości SMS na numer 8082 o treści „STOP GJA”, co spowoduje dezaktywację Usługi; lub poprzez b) portal orange.pl (po zalogowaniu do serwisu orange.pl należy wybrać opcję „Usługi”, następnie „Przychodzący SMS/MMS (specjalny)”, a następnie odznaczyć (poprzez odznaczenie checkboxa umieszczonego obok nazwy usługi) usługę ”Gdzie Jest Auto - Pakiet Strażnik” (koszty połączenia urządzenia końcowego, za pośrednictwem którego Użytkownik korzystał będzie z serwisu orange.pl celem dezaktywacji Usługi, z siecią Internet obciążają Użytkownika, stosownie do treści umowy łączącej go z jego dostawcą usług telekomunikacyjnych), lub poprzez c) Biuro Obsługi Klienta Orange Polska.: e-mail na adres [email protected] lub połączenie na numer telefonu *100 z numerów MSISDN (numerów telefonów) w Mobilnej Sieci Orange (opłata z tytułu nawiązania połączenia z infolinią Biura Obsługi Klienta Orange Polska w wysokości zgodnej z obowiązującym danego Użytkownika cennikiem usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Orange Polska w Mobilnej Sieci Orange);a) Serwis:
• na żądanie Użytkownika, lokalizacja odbywa się przez kliknięcie na przycisku „Lokalizuj” dla wybranego auta, • automatycznie, poprzez kalendarz planowania lokalizacji. Plan lokalizacji Użytkownik ustala oddzielnie dla każdego, • automatycznie poprzez aktywację wybranego alarmu; alarmy Użytkownik ustawia oddzielnie dla każdegob) SMS-y. Użytkownik wysyła wiadomość na numer 8082 (koszt 0 zł) o treści:
• "GDZIE xxxxxxxxx" lub „xxxxxxxxx”, gdzie xxxxxxxxx oznacza nazwę auta do zlokalizowania.c) Aplikację:
• na żądanie Użytkownika, lokalizacja odbywa się przez kliknięcie na przycisku „Lokalizuj” dla wybranego auta; • automatycznie poprzez kalendarz planowania lokalizacji. Plan lokalizacji Użytkownik definiuje w kalendarzu oddzielnie dla każdego auta, • automatycznie poprzez aktywację wybranego alarmu; alarmy Użytkownik ustawia oddzielnie dla każdego auta.a) w postaci opisu, czasu lokalizacji, nazwy auta i położenia na mapie, dla lokalizacji zleconej z Serwisu oraz Aplikacji monitorującej,
b) w postaci opisu lokalizacji, nazwy auta, czasu lokalizacji dla lokalizacji zleconej przez komunikację SMS. Lokalizacje wykonane przez SMS będą widoczne w Serwisie oraz w Aplikacji monitorującej.
a) urządzenie GPS, w którym znajduje się karta SIM w Mobilnej Sieci Orange musi być włączone,
b) urządzenie GPS, w którym znajduje się karta SIM musi znajdować się w zasięgu Mobilnej Sieci Orange na terenie kraju, w której to sieci jest zalogowana karta SIM.
a) korzystania z Usługi (zarówno w ramach Serwisu jak i w ramach Aplikacji) w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem, przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami, w tym z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich,
b) niewykorzystywania Usługi oraz dostępu do Usługi do celów komercyjnych i politycznych,
korzystania z Usługi jako konsument, w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą;
a) jeżeli zamiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone – odpowiednio w tym zakresie;
b) realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;
c) zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z Usługi w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
d) wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Usługi, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Orange Polska.
Regulamin obejmujący zmiany wprowadzone zgodnie z punktem poprzedzającym zostanie udostępniony Użytkownikom, w tym na stronie www pod adresem www.orange.gdziejestauto.pl z 14 dniowym wyprzedzeniem.a) termin na zapoznanie się ze zmienionym Regulaminem wynosi 14 dni od daty jego udostępnienia Użytkownikowi – także w przypadku gdyby okres pozostały do końca Okresu Rozliczeniowego był krótszy;
b) upływ 14 dniowego terminu w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego nie powoduje jego przerwania ani zmiany warunków świadczenia Usługi - zmieniony Regulamin zacznie obowiązywać dopiero po zakończeniu tego Okresu Rozliczeniowego.
Po wejściu w życie zmienionego Regulaminu Użytkownik będzie od nowego Okresu Rozliczeniowego (z zastrzeżeniem powyższych postanowień) korzystał z Usługi w oparciu o postanowienia zmienionego Regulaminu do czasu jej dezaktywacji przez Użytkownika.WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
(*) Niepotrzebne skreślić.
1.1 Regulamin usługi „Gdzie Jest Auto - Bezpieczny Samochód”, określa zasady świadczenia usługi „Gdzie Jest Auto - Bezpieczny Samochód” dostępnej za pośrednictwem Serwisu oraz komunikacji SMS i aplikacji mobilnych przy pomocy telefonu komórkowego.
1.2 Usługę świadczy Locon Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego - XVII Wydział KRS w Szczecinie pod numerem KRS 0000132823, o kapitale zakładowym 1 000 000,00 zł, numer NIP 852-10-13-334, numer REGON 812527552.
1.3 Regulamin określa warunki świadczenia usługi „Gdzie Jest Auto - Bezpieczny Samochód” Klientom Polkomtel Sp. z o.o.
1.4 Definicje:
1.4.1 Usługa - usługa „Gdzie Jest Auto - Bezpieczny Samochód” świadczona przez Dostawcę usługa o wartości wzbogaconej dostępna dla Klientów, którzy podejmą działania opisane w Regulaminie, w ramach której wykorzystywana jest Lokalizacja urządzeń GPS. Przy świadczeniu Usługi wykorzystuje się komunikację SMS jak również dostarczane przez Dostawcę dedykowany Serwis oraz aplikację mobilną. 1.4.2 Aplikacja monitorująca – stworzony i utrzymywany przez Dostawcę program działający na telefonie Klienta, umożliwiający korzystanie z opcji Lokalizacji urządzeń GSP. 1.4.3 APN - Access Point Name - nazwa serwera, który obsługuje transmisję danych. 1.4.4 Dostawca – Locon Sp. z o.o. 1.4.5 Klient/Klienci – Abonent w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. - oferty abonamentowe, Abonent Simplus/Sami Swoi w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi, Abonent MIXPLUS w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. dla Abonentów MIXPLUS, Abonent Plus Mix w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. dla Abonentów Plus Mix, Abonent 36.6 w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. dla Abonentów 36.6 1.4.6 Konto Użytkownika Usługi - konto punktowe Użytkownika Usługi służące do korzystania z Usługi. 1.4.7 Wartość Konta Użytkownika Usługi – ilość zgromadzonych przez Użytkownika Usługi punktów na Koncie Użytkownika Usługi poprzez jego zasilanie w wyniku wysyłania wiadomości SMS Premium, o których mowa w tabeli z punktu 5.2. Wartość Konta Użytkownika Usługi ulega zwiększeniu - w przypadku aktywacji Pakietu Cyklicznego lub zmniejszeniu - w przypadku wykonania Lokalizacji na żądanie, Lokalizacji automatycznej, skorzystania z funkcji Alarmu strażnika oraz Alarmu prędkości na zasadach opisanych w Regulaminie. Informacja o wykorzystanym limicie punktów jest dostępna w Serwisie i Aplikacji monitorującej. 1.4.8 Polkomtel - Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 3, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000419430, kapitał zakładowy 2.360.069.800 zł (w pełni wpłacony), NIP 527-10-37-727, Regon 011307968. 1.4.9 Regulamin – niniejszy regulamin; 1.4.10 Użytkownik usługi - posiadający pełną zdolność do czynności prawnych Klient korzystający z opcji Lokalizacji urządzeń GPS, który zarejestruje się w Usłudze. 1.4.11 Serwis - serwis internetowy udostępniony pod adresami www.plus.gdziejestauto.pl w wersji pełnej oraz dla urządzeń mobilnych. 1.4.12 Sieć Plus – sieć telekomunikacyjna, której operatorem jest Polkomtel. Pojęcie "sieć Plus" nie obejmuje jednak usług telekomunikacyjnych świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w oparciu o sieć telekomunikacyjną Polkomtel (np. operatorzy wirtualni), w szczególności połączeń z lub na numery abonenckie użytkowników usług takich operatorów wirtualnych lub na numery, na których tacy operatorzy wirtualni świadczą swoje usługi. 1.4.13 SMS – (Short Message Service), system krótkich wiadomości tekstowych. 1.4.14 Pakiet Cykliczny Standard – pakiet powodujący cykliczne naliczanie opłat na zasadach określonych w tabeli w punkcie 5.2 pozwalający na korzystanie dodatkowych z funkcji Usługi na zasadach określonych w punkcie 6 w ramach Aktywnego Pakietu Cyklicznego Standard. W ramach Pakietu Cyklicznego Standard wyróżniamy 1 opcję zgodnie z tabelą w punkcie 5.2. 1.4.15 Aktywny Pakiet Cykliczny Standard – status polegający na włączeniu Pakietu Cyklicznego Standard, zgodnie z tabelą w punkcie 5.2 i zapewnieniu przez Użytkownika środków na koncie abonenckim na cykliczne odnowienie Pakietu Cyklicznego Standard. 1.4.16 Urządzenie GPS – urządzenie z odbiornikiem GPS oraz preinstalowaną kartą SIM podłączone przez Użytkownika do Gniazda OBDII w pojeździe. 1.4.17 Gniazdo OBDII – gniazdo stosowane w motoryzacji do diagnostyki pojazdów. OBD to skrót od angielskiego wyrażenia On-Board Diagnostic. Urządzenie GPS stosowane w Usłudze wykorzystuje gniazdo diagnostyczne jedynie do zasilania urządzenia. 1.4.18 Lokalizacja urządzenia GPS – system lokalizacji Urządzenia GPS dodanego do Usługi, polegający na weryfikacji położenia geograficznego dokonywanej w odpowiedzi na zapytanie Użytkownika (Lokalizacja na żądanie) lub Automatycznego planu ustawionego przez Użytkownika (Lokalizacja automatyczna) w tym Alarmu strażnika oraz Alarmu prędkości oparty o Lokalizację GPS oraz Lokalizację LBS; zasady lokalizacji zostały opisane w Regulaminie w punkcie 4 „Zasady lokalizacji”. 1.4.19 Lokalizacja GPS - lokalizacja karty SIM umieszonej w Urządzniu GPS na podstawie danych z odbiornika GPS. W momencie, kiedy lokalizacja GPS nie jest dostępna System podaje lokalizację LBS. 1.4.20 Lokalizacja LBS - lokalizacja karty SIM umieszczonej w Urządzeniu GPS w oparciu o infrastrukturę GSM operatora. 1.4.21 Alarm strażnika – możliwość uzyskiwania informacji o tym czy Urządzenie GPS umieszone w pojeździe zaczęło się przemieszczać lub zostało wprawione w drgania. 1.4.22 Alarm prędkości – możliwość uzyskiwania informacji o tym czy Urządzenie GPS umieszone w pojeździe przekracza ustaloną przez Użytkownika prędkość. 1.4.23 Udostępnianie lokalizacji – możliwość przesłania lokalizacji Urządzenia GPS poprzez wiadomość email lub SMS na określony przez Użytkownika Usługi numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.2.1 Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady korzystania z Usługi, chyba że z Regulaminu wprost wynika odesłanie do innych dokumentów lub źródeł informacji zawierających opis określonych elementów Usługi. Powyższe postanowienie nie narusza ogólnie obowiązujących przepisów prawa co, do których przestrzegania zobowiązane są wszystkie podmioty zarówno biorące udział w świadczeniu Usługi, jak i z niej korzystające.
2.2 Zawarcie z Dostawcą umowy o świadczenie Usługi następuje w drodze czynności faktycznej poprzez zarejestrowanie się Klienta w Usłudze.
2.3 Poprzez zarejestrowanie się w Usłudze Klient akceptuje treść Regulaminu i zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień.
2.5 Klient korzystający z określonego numeru telefonu może zarejestrować się w Usłudze tylko jeden raz.
2.6 Dostęp do Serwisu możliwy jest za pośrednictwem przeglądarek internetowych. Wymagane parametry techniczne przeglądarek internetowych znajdują się w Serwisie.
2.7 W celu pobrania Aplikacji monitorującej należy:
2.7.1 Wysłać SMS z jedną z następujących treści: APLIKACJA, AP, APP na numer 8082 (koszt 0 zł). W odpowiedzi Klient otrzyma wiadomość SMS z linkiem. 2.7.2 Wejść z telefonu na adres: www.gdziejestauto.pl/app2.8 Za pobieranie Aplikacji monitorującej oraz dalsze z nich korzystanie przez APN Internet oraz APN WAP naliczana jest opłata za transmisję danych GPRS zgodnie z obowiązującym Klienta cennikiem usług.
2.9 Dostawca gwarantuje działanie usługi na telefonach, których lista dostępna jest w Serwisie.
2.10 Dostawca gwarantuje działanie opcji Lokalizacji na rekomendowanych Urządzeniach GPS, których lista jest dostępna w Serwisie.
2.11 Urządzenia GPS sprzedawane są za pośrednictwem Serwisu. Instrukcja oraz odrębny regulamin zamówień i cennik Urządzeń GPS dostępny jest w Serwisie. Sprzedawcą urządzeń GPS jest Dostawca.
2.12 Urządzenie GPS jest dostarczone wraz z preinstalowaną kartą SIM w urządzeniu. Wyjęcie karty SIM z Urządzenia GPS lub wymiana karty SIM na inną skutkuje zaprzestaniem możliwości korzystania z Usługi przez Użytkownika.
3.1 W przypadku posiadania już konta w Usłudze Gdzie Jest Dziecko, której regulamin dostępny jest na stronie: www.plus.gdziejestdziecko.pl oraz w przypadku posiadania już konta w Usłudze Bezpieczny Dom – Oko Na Dom, której regulamin dostępny jest na stronie: www.bezpiecznydom.pl, rejestracja w Usłudze Gdzie Jest Auto – Bezpieczny Samochód odbywa się poprzez aktywowanie dowolnego Pakietu Cyklicznego zgodnie z działaniem opisanym w punkcie 5.2 (Tabela nr 1- kolumna „Komenda aktywacji, numer, cena brutto”).
3.2 Nowy Klient może się zarejestrować w Usłudze w jeden z następujących sposobów:
3.2.1 poprzez założenie konta na stronie internetowej Serwisu, dalej "Konta Użytkownika Usługi" zgodnie z pojawiającymi się na ekranie instrukcjami, przy czym w jednym z kroków klient zostanie poproszony o aktywowanie dowolnego Pakietu Cyklicznego zgodnie z działaniem opisanym w opisanym w punkcie w punkcie 5.2 (Tabela nr 1- kolumna „Komenda aktywacji, numer, cena brutto”). 3.2.2 przez komunikację SMS, poprzez aktywowanie dowolnego Pakietu Cyklicznego zgodnie z działaniem opisanym w opisanym w punkcie w punkcie 5.2 (Tabela nr 1- kolumna „Komenda aktywacji, numer, cena brutto”); na telefon Użytkownika zostanie wysłana wiadomość SMS z loginem i hasłem do "Konta Użytkownika Usługi", 3.2.3 poprzez założenie konta z poziomu Aplikacji monitorującej dalej "Konta Użytkownika Usługi", zgodnie z pojawiającymi się na ekranie instrukcjami, przy czym w jednym z kroków klient zostanie poproszony o aktywowanie dowolnego Pakietu Cyklicznego zgodnie z działaniem opisanym w opisanym w punkcie w punkcie 5.2 (Tabela nr 1- kolumna „Komenda aktywacji, numer, cena brutto”).3.3 Następnie Klient do założonego Konta Użytkownika Usługi może dodać Urządzenie GPS.
3.4 Dodanie Urządzenia GPS, jego instalacja i aktywacja powinna odbywać się zgodnie z instrukcją dostępną w Serwisie.
3.5 Zakończenie działań opisanych w punkcie 3.1 lub 3.2 oznacza, że Użytkownik Usługi akceptuje treść Regulaminu i zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień.
3.6 Klient otrzymuje Status Użytkownika po wykonaniu jednego z działań opisanych w punkcie 3.1 lub 3.2.
4.1 Lokalizowanie karty SIM w Urządzeniu GPS w ramach Usługi możliwe jest poprzez:
4.1.1 Serwis i Aplikację monitorującą: 4.1.1.1 na żądanie Użytkownika, lokalizacja odbywa się przez kliknięcie na przycisku „Lokalizuj” dla wybranego pojazdu, 4.1.1.2 automatycznie poprzez kalendarz planowania lokalizacji; plan lokalizacji definiuje się w kalendarzu oddzielnie dla każdego pojazdu, 4.1.1.3 automatycznie poprzez aktywację wybranego alarmu; alarmy ustawia się oddzielnie dla każdego Auta. 4.1.2 Komunikację SMS. Użytkownik wysyła wiadomość na numer 8082 (koszt 0 zł) o treści "GDZIE nazwa auta", gdzie nazwa auta oznacza nazwę auta zarejestrowanego przez Użytkownika na jego Koncie.4.2 Usługa aktywuje lokalizację wyłącznie, gdy spełnione są warunki niniejszego Regulaminu, w tym w Urządzeniu GPS znajduje się karta SIM preinstalowana w Urządzeniu dostarczona przez Dostawcę, Użytkownik Usługi posiada uprawnienia do lokalizacji karty SIM w Urządzeniu GPS zgodnie z działaniem opisanym w punkcie 4.8 oraz Użytkownik posiada Wartość Konta Użytkownika Usługi umożliwiającą wykonanie Zapytania o lokalizację. W przeciwnym wypadku Użytkownik otrzyma informację w postaci komunikatu w Serwisie, Aplikacji monitorującej lub za pomocą SMS, dlaczego lokalizacja karty SIM w Urządzeniu GPS nie jest możliwa.
4.3 Zlecenie lokalizacji karty SIM w Urządzeniu GPS zgodnie z działaniem opisanym w punkcie 4.1 każdorazowo zmniejsza stan Wartości Konta Użytkownika Usługi o 1 punkt.
4.4 Lokalizacja karty SIM w Urządzeniu GPS zostanie zaprezentowana:
4.4.1 w postaci opisu, czasu lokalizacji, nazwy auta i położenia na mapie, dla lokalizacji zleconej z Serwisu oraz Aplikacji monitorującej, 4.4.2 w postaci opisu słownego lokalizacji, nazwy auta, czasu lokalizacji dla lokalizacji zleconej przez komunikację SMS. Lokalizacje wykonane przez SMS będą widoczne w Serwisie oraz w Aplikacji monitorującej.4.5 Dokładność lokalizacji karty SIM w Urządzeniu GPS jest uzależniona od wielu czynników technicznych, które zmieniają się zależnie od obszaru przebywania lokalizowanego Urządzenia GPS.
4.6 Orientacyjnie można przyjąć, iż lokalizowane karty SIM w Urządzeniu GPS znajdują się w obszarze o promieniu prezentowanym na mapie w Serwisie, Aplikacji monitorującej oraz podanym w nawiasie w opisie w wiadomości SMS.
4.7 Warunkami koniecznymi do lokalizacji karty SIM są:
4.7.1 urządzenie GPS, w którym znajduje się karta SIM preinstalowana w Urządzeniu dostarczona przez Dostawcę musi być włączone, 4.7.2 urządzenie GPS, w którym znajduje się karta SIM preinstalowana w Urządzeniu dostarczona przez Dostawcę musi znajdować się w zasięgu, w której to sieci jest zalogowana karta SIM.4.8 Udzielenie zgody na lokalizację karty SIM w Urządzeniu GPS możliwe jest poprzez wysłanie SMS z telefonu Użytkownika Usługi o treści "ZGODA GJA" na numer 8082 (koszt wiadomości 0 zł).
4.9 Zakres zgody na lokalizację udzielonej przez Użytkownika obejmuje prawo Dostawcy do lokalizowania karty SIM w Urządzeniu GPS w sposób określony w Regulaminie.
4.10 Wysłanie SMS o treści ZGODA, zgodnie z punktem 4.8 stanowi potwierdzenie wyrażenia dobrowolnej zgody na dokonywanie lokalizacji karty SIM w Urządzeniu GPS i uprawnia Dostawcę do lokalizacji karty SIM w Urządzeniu GPS w zakresie niezbędnym do wykonywania Usługi.
4.11 Wyrażenie zgody na lokalizację karty SIM w Urządzeniu GPS na potrzeby Usługi jest dobrowolne, ale konieczne do korzystania z lokalizacji w Usłudze.
4.12 Polkomtel będzie przetwarzał, w tym przekaże Dostawcy wszelkie dane o lokalizacji działającej w sieci Plus karty SIM w Urządzeniu GPS wskazujące położenie geograficzne tej karty, wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonania Usługi oraz rozpatrywania reklamacji związanych z Usługą,
4.13 Wycofanie zgody na lokalizację dla Usługi karty SIM w Urządzeniu GPS możliwe jest poprzez wysłanie wiadomości SMS z telefonu Użytkownika Usługi o treści "KONIEC GJA" na numer 8082 (koszt wiadomości 0 zł).
4.14 Wysłanie SMS, o którym mowa wyżej w punkcie 4.13 spowoduje uniemożliwienie lokalizowania karty SIM w Urządzeniu GPS w ramach Usługi.
5.1 Użytkownik Usługi aktywuje Pakiet Cykliczny w celu dokończenia rejestracji w Usłudze oraz dostępu do Usługi.
5.2 Sposoby aktywacji pakietów wskazuje tabela poniżej:
Tabela nr 1
Nazwa pakietu | Ilość urządzeń GPS | Ilość punktów | Usługi dodatkowe | Komenda aktywacji, numer, cena brutto | Okres aktualizacji*, cena brutto | Komenda dezaktywacji, numer, cena brutto |
Pakiet Cykliczny STANDARD | 1 | 150 | Dodatkowe Opcje Gdzie Jest Auto w wersji Standard opisane w punkcie 6 | START GJA lub A lub P na 60540 (0 zł) | raz na 7 dni (minimum po upływie 168 godzin) za 6,15 | STOP GJA lub STOP A lub STOP P na 60540 (0 zł) |
*Okres, po którym nastąpi każde kolejne automatyczne doładowanie Konta Użytkownika Usługi oraz przedłużenie dostępu do Usługi i jednocześnie pobrana za każdym razem z góry opłata dla aktywowanego Pakietu cyklicznego; liczony jest od momentu aktywacji pakietu; doładowane punkty są widoczne na Koncie Użytkownika Usługi przez wskazany okres.
5.3 W przypadku Pakietów Cyklicznych ponowna próba aktywacji dla już aktywnego pakietu spowoduje odesłanie informacji, że pakiet jest już aktywny (punkty nie zostaną dodane).
5.4 W okresach aktualizacji Pakietu Cyklicznego za każdym razem pobierana jest z góry opłata w wysokości określonej w kolumnie „Okres aktualizacji*, cena brutto”, a do konta Użytkownika dodawane są punkty. Niewykorzystane punkty nie przechodzą na kolejny cykl (nie kumulują się). Opłata pobierana jest niezależnie od tego czy Klient dodał do usługi Kamerę IP.
5.5 W przypadku aktywacji Pakietu Cyklicznego (wysłania przez Użytkownika Usługi „Wiadomości SMS Aktywującej Pakiet Cykliczny”), na numer telefonu, z którego została wysłana Wiadomość SMS Aktywująca Pakiet Cykliczny Użytkownik Usługi otrzyma wiadomość SMS potwierdzającą uruchomienie pakietu.
5.6 Przy każdej aktywacji Pakietu Cyklicznego Użytkownik Usługi zostanie obciążony z góry opłatą wskazaną w punkcie 5.2 (Tabela nr 1- kolumna „Komenda aktywacji, numer, cena brutto”). W przypadku Użytkowników Usługi, korzystających z usług telekomunikacyjnych przedpłaconych warunkiem obciążenia opłatą za Usługę jest posiadanie odpowiednich środków na koncie (odpowiedniej wartości konta) oraz zalogowanie karty SIM do sieci Plus w momencie, w którym zostanie podjęta próba obciążenia tego konta opłatą.
5.7 Aktywacja Pakietu Cyklicznego w roamingu międzynarodowym wiąże się z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat za wysyłanie wiadomości SMS aktywujących Pakiet Cykliczny w roamingu międzynarodowym zgodnie z warunkami umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w szczególności cennika usług telekomunikacyjnych, wiążącej Klienta z Polkomtel.
5.8 Korzystanie z Pakietu Cyklicznego w roamingu międzynarodowym poza krajami Unii Europejskiej może wiązać się z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat za odbieranie wiadomości SMS potwierdzającej uruchomienie Pakietu Cyklicznego (automatyczne doładowanie Konta Użytkownika Usługi) zgodnie z warunkami umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w szczególności cennika usług telekomunikacyjnych, wiążącej Klienta z Polkomtel.
5.9 Użytkownik Usługi, który nie chce być obciążany dodatkowymi kosztami za korzystanie z Usługi w roamingu międzynarodowym powinien dezaktywować Usługę w sposób przewidziany w punkcie 5.2 (Tabela nr 1 – kolumna „Komenda dezaktywacji, numer, cena brutto”). W przypadku Użytkowników Usług korzystających z usług telekomunikacyjnych przedpłaconych, warunkiem korzystania z Usługi jest posiadanie Wartości konta w takiej kwocie, aby możliwe było pobranie opłat zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym opłaty za Pakiet Cykliczny, oraz opłat, o których mowa w punkcie 5.7 i 5.8 o ile Użytkownik Usługi będzie korzystał z Usługi w roamingu międzynarodowym Użytkownikowi Usługi korzystającemu z Pakietu Cyklicznego Usługa będzie świadczona do chwili dezaktywacji Pakietu Cyklicznego (wysłania przez Użytkownika Usługi darmowej Wiadomości SMS Dezaktywującej Pakiet Cykliczny). Użytkownik Usługi aktywujący Pakiet Cykliczny wyraża zgodę na każdorazowe automatyczne obciążanie go z góry w okresach wskazanych w punkcie 5.2 (Tabela nr 1 kolumna „Okres aktualizacji*, cena brutto”) opłatą właściwą dla aktywowanego Pakietu Cyklicznego.
5.10 W celu dezaktywacji Pakietów Cyklicznych należy wysłać, z numeru telefonu który został wykorzystany do aktywacji Pakietu Cyklicznego, wiadomość SMS o treści i na numer podany w punkcie 5.2 (Tabela nr 1 – kolumna „Komenda dezaktywacji, numer, cena brutto”) powoduje dezaktywację Pakietu Cyklicznego ze skutkiem natychmiastowym. Za godzinę i datę wysłania wiadomości SMS, o której mowa powyżej, uznaje się godzinę i datę otrzymania tej wiadomości SMS przez Polkomtel, zarejestrowaną w systemie teleinformatycznym Polkomtel. Na numer telefonu, z którego została wysłana wiadomość SMS dezaktywująca Pakiet Cykliczny Użytkownik Usługi otrzyma wiadomość SMS potwierdzającą dezaktywację pakietu.
5.11 Nie jest możliwa dezaktywacja Pakietu Cyklicznego z innego numeru telefonu niż numer telefonu, z którego Użytkownik uprzednio aktywował dany Pakiet Cykliczny.
5.12 Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wpisanie przez Użytkownika Usługi błędnego numeru telefonu lub próbę aktywowania przez Użytkownika Usługi Pakietu Cyklicznego, który nie jest dostępny dla tego Użytkownika ze względu na ograniczenia techniczne w używanej Karcie SIM, niepoprawną konfigurację aparatu telefonicznego lub inne nieprzystosowanie aparatu lub karty SIM do korzystania z Pakietu Cyklicznego.
5.13 Dezaktywacja Pakietu Cyklicznego nie powoduje zwrotu opłat za niewykorzystany przez Użytkownika, ale opłacony okres korzystania z Pakietu Cyklicznego.
5.14 Nieuregulowane w Regulaminie warunki naliczania i wysokości opłat są zgodne z obowiązującym danego Klienta regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel oraz cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Polkomtel właściwym dla taryfy/promocyjnego planu cenowego, z którego dany Użytkownik Usługi korzysta.
5.15 Korzystanie z Serwisu za pomocą przeglądarki WAP lub wskazanej w Regulaminie Aplikacji monitorującej wiąże się z opłatą za transmisję danych według obowiązującej Klienta taryfy.
5.16 Użytkownik Usługi, który po raz pierwszy aktywuje wybrany Pakiet Cykliczny w okresie Promocji wskazanym w punkcie 5.24 poniżej może skorzystać z oferty promocyjnej (dalej „Promocji”) na poniższych warunkach.
5.17 W ramach Promocji Użytkownik Usługi ma możliwość aktywacji wybranego przez siebie Pakietu Cyklicznego zgodnie z tabelą z punktu 5.2 oraz otrzymania za to darmowego dostępu do Usługi (dalej „Bonus”) na okres odpowiadający za aktywację danego Pakietu zgodnie z tabelą z punktu 5.2, z zastrzeżeniem punktu 5.21 poniżej.
5.18 Bonus przyznawany jest wyłącznie w pierwszych pięciu okresach obowiązywania Pakietu Cyklicznego (łącznie 35 dni) co oznacza, że za kolejne okresy aktualizacji Pakietu Użytkownik Usługi zostaje obciążony opłatą zgodnie z tabelą z punktu 5.2.
5.19 W celu otrzymania Bonusu Użytkownik Usługi powinien aktywować wybrany Pakiet Cykliczny zgodnie z tabela z punktu 5.2.
5.20 Bonus przysługuje tylko tym Użytkownikom Usługi, którzy po raz pierwszy aktywują wybrany Pakiet Cykliczny.
5.21 Bonus może zostać aktywowany tylko jeden raz i tylko na wybrany Pakiet.
5.22 Aktywacja Bonusu umożliwia korzystanie z Monitoringu Video za pomocą Serwisu i aplikacji monitorującej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5.23 Po upływie drugiego okresu obowiązywania Pakietu o którym mowa w punkcie 5.2 powyżej, opłaty za kolejne cykliczne (automatyczne) odnowienia ramach aktywowanego Pakietu będą zgodne z tabelą z punktu 5.2 na zasadach określonych w punkcie 5.
5.24 Promocja obowiązuje od 15 czerwca 2015 roku do 15 września 2015 r. (okres Promocji).
5.25 Promocja może być odwołana w każdym czasie w trybie przewidzianym dla zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem, że odwołanie Promocji nie będzie powodować dezaktywacji aktywnych pakietów.
6.1 Aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji Pakietu Cyklicznego Standard Użytkownik Usługi powinien aktywować Pakiet Cykliczny Standard zgodnie z tabelą punktu 5.2 i utrzymywać status Aktywnego Pakietu Cyklicznego Standard.
6.2 Pakiet Cykliczny Standard pozostaje aktywny przez okres aktualizacji Pakietu zgodnie z tabelą z punktu 5.2.
6.3 Opcje wchodzące w skład Pakietu Standard:
6.3.1 Lokalizacja na żądanie 6.3.2 Alarm strażnika. 6.3.3 Lokalizacja automatyczna, 6.3.4 Udostępnianie lokalizacji, 6.3.5 Alarm prędkości, 6.3.6 Okres dostępności archiwum wynosi 7 dni.7.1 W celu usunięcia konta Użytkownika, należy:
7.1.1 Zalogować się do Serwisu i wybrać opcję: ‘Mój profil > Usuń konto’ i potwierdzić wybór klikając na ‘Usuń’, lub 7.1.2 Wysłać SMSa o treści USUN KONTO na bezpłatny numer 8082 (0 zł). W SMS zwrotnym usługa potwierdzi usunięcie konta Użytkownika.7.2 Usunięcie konta zgodnie z instrukcją z punktu 7.1 nie usuwa aktywnych Pakietów Cyklicznych aktywowanych zgodnie z tabelą z punktu 5.2. W celu wyłączenia aktywnych Pakietów Cyklicznych należy postąpić zgodnie z punktem 5.10.
7.3 Usunięcie konta zgodnie z instrukcją z punktu 7.1 usuwa Usługę Gdzie Jest Dziecko, ale nie wyłącza aktywnych Pakietów Cyklicznych w tej usłudze (o ile Użytkownik posiadał aktywną Usługę Gdzie Jest Dziecko). W celu wyłączenia aktywnych Pakietów Cyklicznych w usłudze Gdzie Jest Dziecko należy postępować zgodnie z regulaminem usługi Gdzie Jest Dziecko dostępnym na www.plus.gdziejestdziecko.pl
7.4 Usunięcie konta zgodnie z instrukcją z punktu 7.1 usuwa Usługę Bezpieczny Dom – Oko Na Dom, ale nie wyłącza aktywnych Pakietów Cyklicznych w tej usłudze (o ile Użytkownik posiadał aktywną Usługę Bezpieczny Dom – Oko Na Dom). W celu wyłączenia aktywnych Pakietów Cyklicznych w usłudze Bezpieczny Dom – Oko Na Dom należy postępować zgodnie z regulaminem usługi Gdzie Jest Auto dostępnym na www.bezpiecznydom.pl
7.5 W przypadku usunięcia Konta Użytkownika wszelkie informacji zapisane na Koncie Użytkownika zostają usunięte.
8.1 Reklamacja może dotyczyć niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
8.2 Reklamacja może być złożona na piśmie na adres Locon Sp. z o.o., Ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin z dopiskiem na kopercie "Gdzie Jest Auto – Bezpieczny Samochód", telefonicznie na numer +48 91 431 89 83 (numer stacjonarny w strefie szczecińskiej, dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30) lub w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected].
8.3 W przypadku reklamacji złożonej pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, zgłaszający reklamację otrzymuje pisemne potwierdzenie przyjęcia reklamacji w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji, z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Dostawcy rozpatrującej reklamację.
8.4 Przepisu z punktu 8.3 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
8.5 Reklamacja powinna zawierać:
8.5.1 Imię i nazwisko (nazwę) i adres Użytkownika Usługi zgłaszającego reklamację; 8.5.2 Określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu; 8.5.3 Przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację; 8.5.4 Numer telefonu Użytkownika Usługi, którego dotyczy reklamacja; 8.5.5 Datę zawarcia Umowy i określony w Umowie termin rozpoczęcia świadczenia Usługi w przypadku reklamacji dotyczącej niedotrzymania z winy Dostawcy określonego w Umowie terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi; 8.5.6 Podpis Użytkownika w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.8.6 Reklamacja może być złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi lub od dnia, w którym Usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana. Reklamację wniesioną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Dostawca niezwłocznie powiadamia Użytkownika.
8.7 W przypadku gdy reklamacja złożona pisemnie, ustnie do protokołu lub telefonicznie nie spełnia warunków określonych w punktach 8.5.1-8.5.6, upoważniona osoba reprezentująca Dostawcę przyjmująca reklamację jest obowiązana do niezwłocznego poinformowania Użytkownika Usługi o konieczności jej uzupełnienia.
8.8 W przypadku gdy reklamacja nie spełnia warunków określonych w punktach 8.5.1-8.5.6, Dostawca, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, niezwłocznie wzywa Użytkownika Usługi do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
8.9 Za dzień złożenia reklamacji przyjmuje się dzień otrzymania przez Dostawcę listu zawierającego reklamację w formie pisemnej, elektronicznej lub przyjęcia zgłoszenia telefonicznego przez pracownika.
8.10 Dostawca udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
8.11 Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
8.11.1 Nazwę jednostki Dostawcy rozpatrującej reklamację; 8.11.2 Rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji;8.12 Podpis upoważnionego pracownika reprezentującego Dostawcę, z podaniem zajmowanego przez niego stanowiska.
8.13 Spory pomiędzy Użytkownikiem Usługi a Dostawcą w zakresie określonym w punkcie 8.1 będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi.
9.1 Dostawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi wynikało z przyczyn leżących po stronie Użytkownika Usługi w szczególności nieprzestrzegania przez Użytkownika Usługi Regulaminu, działania Użytkownika Usługi niezgodnego z prawem lub nastąpiło wskutek wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej.
9.2 Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność lub brak możliwości skorzystania z Usługi, wynikającą z nieosiągnięcia przez telefon lub inne urządzenie teleinformatyczne używane przez Użytkownika Usługi parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z Usługi, a także w przypadku używania przez Użytkownika usługi telefonu lub innego urządzenia teleinformatycznego nieposiadającego wymaganego na terytorium Polski świadectwa homologacji lub certyfikatu zgodności z zasadniczymi wymaganiami.
9.3 Dostawca nie ponosi innej odpowiedzialności niż określona w punkcie 9.1 z wyłączeniem przypadku winy umyślnej, za:
9.3.1 Ewentualne szkody poniesione przez Użytkownika Usługi (w tym utracone korzyści) mogące wynikać z opóźnień w przesłaniu informacji, niepełnego lub nieaktualnego zakresu informacji oraz nieścisłości informacji udostępnianych w ramach Usługi, 9.3.2 Sposób korzystania z Usługi przez Użytkowników Usługi, 9.3.3 Ewentualne szkody powstałe w wyniku korzystania lub niemożności korzystania przez Użytkownika z Usługi (w tym utracone korzyści), w tym także szkody wyrządzone osobom trzecim, 9.3.4 Treści wykorzystywane w Usłudze.9.4 Dostawca zobowiązuje się do dołożenia staranności, aby informacje dostępne w Usłudze były aktualne.
10.1 Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, zmiany funkcjonalności dostępnych w Serwisie, zakończenia lub czasowego zawieszenia świadczenia Usługi w dowolnym czasie. Informacje w tym zakresie zostaną podane na stronie www.plus.gdziejestauto.pl. Dostawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu w tym zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usługi oraz zmiany funkcjonalności dostępnych w Serwisie. W razie wprowadzenia zmiany Regulaminu, Dostawca poinformuje Użytkownika Usługi o proponowanych zmianach z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem zmiany w życie poprzez podanie treści każdej proponowanej zmiany do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.plus.gdziejestauto.pl. Dostawca wyśle również na numer telefonu Użytkownika Usługi wiadomość SMS z informacją o zamieszczeniu wskazanego ogłoszenia. W przypadku braku akceptacji przez Użytkownika Usługi planowanej zmiany Użytkownik może do czasu jej wprowadzenia wykorzystać punkty zgromadzone na Koncie Użytkownika Usługi a następnie zakończyć korzystanie z Usługi.
10.2 Regulamin dostępny jest na stronie www.plus.gdziejestauto.pl oraz w siedzibie Dostawcy.
10.3 Regulamin obowiązuje od dnia 25.11.2013r.
a. Organizator – podmiot świadczący usługę, Locon Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego – XVII Wydział KRS w Szczecinie pod numerem KRS 0000132823, o kapitale zakładowym 1 000 000,00 zł, numer NIP 852-10-13-334, numer REGON 812527552, telefon: +48 91 431 89 80, adres e-mail: [email protected].
b. Serwis / Serwis Internetowy – serwis internetowy udostępniony pod adresem www.gdziejestauto.pl/play
c. System Informatyczny – administrowany przez Organizatora serwis oparty na Internecie, wiadomościach SMS oraz aplikacjach mobilnych służący do obsługi Usługi z użyciem technologii wielokanałowych.
d. Regulamin – niniejszy dokument, dostępny na stronie internetowej www.gdziejestauto.pl/play
e. Umowa – umowa o świadczenie Usługi zawierana przez Abonenta sieci Play z Organizatorem. Umowa wygasa w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z P4.
f. Uczestnik – Abonent sieci Play, który zawrze Umowę, przy czym zastrzega się dla osoby fizycznej warunek pełnoletniości i pełnej zdolności do czynności prawnych bądź zgodę przedstawiciela ustawowego; Uczestnikiem może być także Abonent sieci Play będący osobą prawną bądź inną jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
g. Usługa – usługa o nazwie "Gdzie Jest Auto" dla Abonentów Play świadczona przez Organizatora. W ramach Usługi Uczestnicy mogą korzystać Lokalizacji urządzeń GPS.
h. Abonent Play / Abonent – osoba będąca stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z P4 w ramach oferty abonamentowej (postpaid), na kartę (prepaid) lub Mix w sieci Play.
i. Przychodzący SMS specjalny - wiadomość SMS potwierdzającą uzyskanie lub przedłużenie dostępu do Usługi wysyłana z numerów 60404, 60804, 61204, 61604 w Sieci Telekomunikacyjnej P4. Naliczenie opłaty za przesłaną wiadomość SMS nastąpi po doręczeniu wiadomości na telefon Uczestnika.
j. Aplikacja mobilna / Aplikacja monitorująca - oprogramowanie stworzone przez Organizatora i udostępniane Uczestnikowi umożliwiające korzystanie z opcji Lokalizacji urządzenia GPS, przeznaczone do instalacji w pamięci telefonu komórkowego.
k. Urządzenie GPS – urządzenie z odbiornikiem GPS oraz preinstalowaną kartą SIM podłączone przez Uczestnika do Gniazda OBDII w pojeździe.
l. Gniazdo OBDII – gniazdo stosowane w motoryzacji do diagnostyki pojazdów. OBD to skrót od angielskiego wyrażenia On-Board Diagnostic. Urządzenie GPS stosowane w Usłudze wykorzystuje gniazdo diagnostyczne jedynie do zasilania urządzenia.
m.Lokalizacja urządzenia GPS – system lokalizacji Urządzenia GPS dodanego do Usługi, polegający na weryfikacji położenia geograficznego dokonywanej w odpowiedzi na zapytanie Uczestnika (Lokalizacja na żądanie) lub Automatycznego planu ustawionego przez Uczestnika (Lokalizacja automatyczna) w tym Alarmu strażnika oraz Alarmu prędkości oparty o Lokalizację GPS oraz Lokalizację LBS; zasady lokalizacji zostały opisane w Regulaminie w § 6 Zasady lokalizacji.
n. Lokalizacja GPS – lokalizacja kart SIM umieszczonych w Urządzeniach GPS na podstawie danych z odbiornika GPS.
o. Lokalizacja LBS – lokalizacja kart SIM mieszczonych w Urządzeniach GPS w oparciu o infrastrukturę GSM.
p. Alarm strażnika – możliwość zapisania informacji o tym, że Urządzenie GPS umieszone w pojeździe zaczęło się przemieszczać lub zostało wprawione w drgania, które dodatkowo notyfikuje o tym fakcie Uczestnika usługi przez SMS oraz email.
q. Alarm prędkości – możliwość uzyskiwania informacji o tym, że Urządzenie GPS umieszone w pojeździe przekracza ustaloną przez Uczestnika prędkość, które dodatkowo notyfikuje o tym fakcie Uczestnika usługi przez SMS oraz email.
r. Udostępnianie lokalizacji – możliwość przesłania lokalizacji Urządzenia GPS poprzez wiadomość email lub SMS na określony przez Uczestnika usługi numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.
s. Konto Uczestnika - konto punktowe Uczestnika służące do korzystania z
Usługi; Konto Uczestnika zasilane jest automatycznie z chwilą otrzymania
przez Uczestnika Przychodzącego SMS-a specjalnego zgodnie z § 3 ust. 9;
Uczestnik może sam zasilić Konto Uczestnika poprzez wysyłanie
wiadomości SMS Premium, o których mowa w § 3 ust. 14. Lokalizacja na
żądanie zmniejsza stan Konta Uczestnika i jest uzależnione od
dysponowania przez Uczestnika na Koncie Uczestnika wystarczającą liczbą
lokalizacji (Wartością Konta Uczestnika Usługi).
Liczby punktów na Koncie Uczestnika nie pomniejsza Lokalizacja
automatyczna z Alarmu strażnika oraz Alarmu prędkości.
t. Transmisja Danych - standard oraz technologia przekazywania pakietów danych wykorzystywana w sieciach telefonii komórkowej do pakietowego przesyłania danych.
u. Dane Cyfrowe - informacje zawarte w Systemie Informatycznym.
v. GPS (Global Positioning System) - światowy system nawigacji satelitarnej.
w. SMS (Short Message Service) - system krótkich wiadomości tekstowych.
x. MSISDN - unikalny numer telefonu Abonenta (numer Abonenta w sieci telefonii komórkowej przypisany do karty SIM), służący do identyfikacji Abonenta przez Organizatora.
y. P4 - spółka P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000217207, kapitał zakładowy 48 456 500 zł, NIP 951-21-20-077 (operator sieci Play).
z. Sieć Play – w rozumieniu niniejszego Regulaminu oznacza sieć telekomunikacyjną, której operatorem jest P4. Pojęcie „Sieć Play” nie obejmuje usług telekomunikacyjnych świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w oparciu o sieć telekomunikacyjną Operatora (operatorzy wirtualni).
(1) mechanizmy zamawiania Usługi z poziomu Aplikacji lub Serwisu
(2) ustawienia profilu Uczestnika
(3) Mechanizmy aktywacji Urządzenia GPS
(4) Lokalizacja urządzeń GPS – Lokalizacja na żądanie
(5) Lokalizacja urządzeń GPS – Lokalizacja automatyczna z Alarmu prędkości
(6) Lokalizacja urządzeń GPS – Lokalizacja automatyczna z Alarm strażnika
(7) Lokalizacja urządzeń GPS – przeglądanie historii lokalizacji i alarmów (zarejestrowanych na żądanie oraz automatycznych)
(8) Lokalizacja urządzeń GPS – aktywacja / dezaktywacja alarmów
(9) Lokalizacja urządzeń GPS – Udostępnianie lokalizacji
(1) poprawnie skonfigurowany i znajdujący się w zasięgu sieci telefonii komórkowej Play telefon komórkowy z aktywną kartą SIM, którego dysponentem jest Uczestnik,
(2)telefon komórkowy kompatybilny z Usługą:
(a) z systemem Android w minimalnej wersji 2.3, (b) z systemem iOS (iPhone, iPad) w minimalnej wersji 5.0, (c) z systemem Windows Phone w minimalnej wersji 7,5, dokładne wymagania ujęte są na stronie www.gdziejestauto.pl/play i są one nadrzędne względem zapisów Regulaminu zawartych w § 2 ust. 8 (2),(3) najnowszą wersję Aplikacji zainstalowaną na kompatybilnym z Usługą telefonie komórkowym,
(4) Urządzenie GPS zakupione przez Uczestnika w Serwisie www.gdziejestauto.pl/play lub z poziomu Aplikacji mobilnej, podłączone do Gniazda OBD II w samochodzie,
(5) aktywną i poprawnie skonfigurowaną w telefonie komórkowym usługę Transmisji Danych, udostępnioną przez operatora telefonii komórkowej GSM oraz uaktywnioną na telefonie komórkowym,
(6) dostępu do Usługi za pomocą Serwisu internetowego możliwy jest za pośrednictwem przeglądarek internetowych. Minimalna wymagana przeglądarka internetowa to Firefox w wersji 25 lub wyższej lub kompatybilna z nią przeglądarka alternatywna, np. MS Internet Explorer od wersji 9, Chrome od wersji 30. Dokładne wymagania ujęte są na stronie www.gdziejestauto.pl/play i są one nadrzędne względem zapisów Regulaminu zawartych w § 2 ust. 8 (6).
Tabela 1
Wariant usługi | Liczba obsługiwanych urządzeń GPS | Opłata tygodniowa za pojedynczy Przychodzący SMS Specjalny |
Gdzie Jest Auto – 1 urządzenie GPS | 1 | 4,92 zł z VAT |
Gdzie Jest Auto – 2 urządzenia GPS | do 2 | 9,84 zł z VAT |
Gdzie Jest Auto – 3 urządzenia GPS | do 3 | 14,76 zł z VAT |
Gdzie Jest Auto – 4 urządzenia GPS | do 4 | 19,68 zł z VAT |
a. Aplikacja
i. Abonent powinien pobrać i uruchomić Aplikację mobilną dla Uczestnika. ii. Następnie Abonent powinien wybrać opcję „Rejestracja” i postępować zgodnie ze wskazówkami widocznymi na ekranie. iii. Aplikacja w ostatnim kroku poprosi o zgodę na wysłanie aktywacyjnej wiadomość SMS;b. Web, Serwis internetowy: należy zamówić Usługę przez stronę www.gdziejestauto.pl/play. Serwis internetowy w ostatnim kroku poprosi o zgodę na wysłanie aktywacyjnej wiadomości SMS;
Abonent otrzyma SMS z linkiem do strony www.gdziejestauto.pl/play, na której będzie mógł zamówić Usługę.
a. Serwis i Aplikację monitorującą:
i. na żądanie Uczestnika, lokalizacja odbywa się przez kliknięcie na przycisku "Lokalizuj" dla wybranego samochodu ii. automatycznie poprzez aktywację wybranego alarmu; alarmy ustawia się oddzielnie dla każdego samochodu.Komunikację SMS. Uczestnik wysyła wiadomość na numer 8082 (koszt 0 zł) o treści "GDZIE nazwa auta", gdzie nazwa auta oznacza nazwę auta zarejestrowanego przez Uczestnika na jego Koncie.
a. w postaci opisu, czasu lokalizacji, nazwy samochodu i położenia na mapie, dla lokalizacji zleconej z Serwisu oraz Aplikacji monitorującej
b. w postaci opisu słownego lokalizacji, nazwy auta, czasu lokalizacji dla lokalizacji zleconej przez komunikację SMS. Lokalizacje wykonane przez SMS będą widoczne w Serwisie oraz w Aplikacji monitorującej.
a. Urządzenie GPS, w którym znajduje się karta SIM musi być włączone,
b. Urządzenie GPS, w którym znajduje się karta SIM przeinstalowana w Urządzeniu musi znajdować się w zasięgu sieci, w której jest zalogowana karta SIM.
a. drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected];
b. telefonicznie pod numerem +48 91 431 89 83 – obsługiwany przez Organizatora numer stacjonarny w strefie szczecińskiej, dostępny w dni robocze od pn – pt 8:30 – 16:30;
c. w formie pisma z dopiskiem "Gdzie Jest Auto" na adres: Locon Sp. z o.o., Działu Reklamacji i Wsparcia Locon , Ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin.
a. email na adres:
• [email protected] (Działu Reklamacji i Wsparcia Locon);telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta:
• +48 91 431 89 83 (Działu Reklamacji i Wsparcia Locon) – obsługiwany przez Organizatora (Locon) numer stacjonarny w strefie szczecińskiej, dostępny w dni robocze od pn – pt 8:30 – 16:30;w formie pisma:
• z dopiskiem "Gdzie Jest Auto" przesłanego na adres: Locon Sp. z o.o., Działu Reklamacji i Wsparcia Locon , Ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecina. formularzem odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu;
b. wzorem formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827);
Adresat:
Locon Sp. z o.o.,
Ul. Tama Pomorzańska 1,
70-030 Szczecin
e–mail [email protected]
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie
Usługi Gdzie Jest Auto zawartej w dniu ..................
Imię i nazwisko konsumenta- ................
Numer telefonu konsumenta w sieci Play -................................
Adres e- mail konsumenta -....................
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej).............................
Data- ..........................